20 sty 2016

Rozstrzygnięcie konkursu karnawałowego - wyniki

Nadszedł ten wyczekiwany przez Was dzień - wyniki karnawałowego konkursu. Liczba zgłoszeń przeszła moje najśmielsze oczekiwania, a niektóre historie powaliły z nóg - i to dosłownie :-) Czytając Wasze historie często miałam przed oczyma własne dzieciństwo, przepełnione ogromną miłością, zainteresowaniem i ciepłem rodzinnym. Z wielką przyjemnością nagrody przyznałabym wszystkim uczestnikom, jednak pewne ograniczenia pozwalają mi na wyłonienie jedynie 3 laureatów.


 I tak oto na kosz pełen smakołyków od Lidl Polska szczególnie zasługują:



1. Sylwia Gajownik (anitta03@tlen.pl) - za wywołanie w mojej głowie IDENTYCZNYCH wspomnień z dzieciństwa, kiedy to Tato całej naszej trójce czytał bajki, opowiadał o pradziadkach, czy organizował zabawy, a mama w kuchni pichciła najlepsze w świecie gofry z bitą śmietaną i domowymi dżemami :-)

2. Halina Trzęsiok - Mamy czarodziejki to największe skarby na świecie. Za wyczarowanie czegoś z niczego i uratowanie karnawałowej zabawy koszyk z produktami Lidla wędruje również do Ciebie :-)

3. Konsultacje aktorskie - za pudełkową traumę z dzieciństwa, która okazała się strzałem w dziesiątkę i pokazała, jak to nasze Mamy mają często rację pomimo tego, że z całych sił się z nimi nie zgadzamy. Ceniąc bardzo indywidualistów i ludzi z poczuciem humoru ostatni koszyk z produktami wędruje do Ciebie :-)


Wszystkim uczestnikom serdecznie dziękuję za wspólną zabawę, a laureatów proszę o kontakt z podaniem danych do wysyłki nagród na adres mailowy mayas@onet.eu w nieprzekraczalnym terminie 5 dni od dnia ogłoszenia wyników konkursu (tj do 25 stycznia). 


W całym karnawałowym szaleństwie serdecznie zapraszam do odwiedzania mojej strony https://www.facebook.com/Marysiagotuje w poszukiwaniu kulinarnych inspiracji :-)

2 komentarze:

  1. Dziękuję bardzo za docenienie. Mail z danymi do wysyłki został wysłany. Gratuluję pozostałym.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja także dziękuję za wyróżnienie, dane wysłane. Pozdrawiam i winszuję pozostałym laureatom:)
    anitta03@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń